Avatar billede thorvald Nybegynder
17. maj 1999 - 23:20 Der er 12 kommentarer

Object moved

Hver gang jeg er inde på eksperten.dk får jeg ca. hveranden gang beskeden Object Moved.

Er det kun mig eller er Version 2, at sammenligned med Windows (Stadig fuld af fejl)

Thorvald
Avatar billede sirius Nybegynder
18. maj 1999 - 13:30 #1
Min gjorde det også en gang men den gør det ikke mere jeg tror at det bare er noge der sker en gang imellem..
Avatar billede jumper Nybegynder
18. maj 1999 - 16:12 #2
Object Moved har jeg også oplevet under Eksperten.dk version 1.

Jeg ved ikke hvad fejlen er, men løsningen var at klikke på linket hvortil objektet tilsyneladende var flyttet.

/Thor
Avatar billede tnielsen Nybegynder
18. maj 1999 - 22:47 #3
Check jeres proxy !
Avatar billede thorvald Nybegynder
19. maj 1999 - 10:28 #4
Jeg bruger IKKE proxy.
MVH
THorvald
Avatar billede long Nybegynder
20. maj 1999 - 00:40 #5
Jeg kender problemet. Det sker hvis man surfer via en proxy.

Hvis nogen kender en løsning må i meget gerne sige til :)
Avatar billede jumper Nybegynder
20. maj 1999 - 15:59 #6
Jeg bruger heller IKKE proxy, og jeg får også problemet en gang imellem.

Admin, er det et problem i koden eller opsætningen af eksperten.dk ?

/Thor
Avatar billede admin Novice
02. juni 1999 - 16:10 #7
Der bliver brugt en del Response.Redirect, måske er det det der giver problemer?
Avatar billede jumper Nybegynder
02. juni 1999 - 16:58 #8
Sikkert nok.

Problemet bliver dog løst ved at trykke på linket på fejlsiden :)

/Thor
Avatar billede thorvald Nybegynder
02. juni 1999 - 17:53 #9
på 15seconds har jeg fundet, at fejlen skyldes, at der ikke laves en response.clear inden response.redirect.
Altså en programmørfejl.

Gad vide hvordan jeg giver mig selv alle pointene (Og, nej der er ingen point for at savre på det)

mvh
Thorvald
Avatar billede admin Novice
02. juni 1999 - 23:37 #10
Man får snart mulighed for selv at svare :)
Avatar billede thorvald Nybegynder
03. juni 1999 - 00:04 #11
Betyder det også, at du retter fejlen ;-)

mvh
Thorvald
Avatar billede admin Novice
03. juni 1999 - 00:18 #12
Hvis der er nogle fejl, skal de selvfølgelig rettes; jeg mener dog at have prøvet det med Response.Clear  :)