Avatar billede harr Nybegynder
30. januar 2014 - 12:52 Der er 4 kommentarer

Hastighed falder meget.

Hej
Jeg har et problem med en udbyder, hvor jeg skulle have 100/100 men der er problemer med inbound som falder helt ned til 4,5/100 hvorfor ???
Jeg har hørt fra udbyderen, at jeg skulle have er program der gør at jeg ikke kan modtage den fulde styrke, er der en mulighed for at finde det program eller er de fulde af l....??
Håber at der er nogle der kan hjælpe mig.
lige en ting til der er ingen problemer med forbindelsen så meget om dage som om aften.

venlig hilsen
harr
Avatar billede Blandy Praktikant
30. januar 2014 - 14:03 #1
kører du trådløs eller deler med nogen? Da det er download der kun ryger, kan det godt mistænkes at nogen sniffen din båndbrede, enten via torrent eller streaming.
Avatar billede harr Nybegynder
30. januar 2014 - 17:08 #2
jeg køre fast forbindelse, jeg bor i et boligområde, hvor vi som bor her bruger samme udbyder.
Og nej jeg henter ingen filer o.lin. jeg har ingen problemer om formiddagen men om aften falder den meget. hver leglighed har deres egen direkte forbindelse og jeg har kun en computer. jeg har oplevet at min forbindelse kun har været 4,5 /100 og ikke de 100/100 som jeg betaler for, har haft en tekniker ude og måle om dagen uden at han kunne finden noget (kemp og lauritzen ) som har ansvaret for anlæget og udbyder er cirque.
Avatar billede harr Nybegynder
30. januar 2014 - 22:19 #3
er der stadigvæk ingen der kan hjælpe her ????
Avatar billede harr Nybegynder
01. februar 2014 - 13:44 #4
jeg køre fast forbindelse, jeg bor i et boligområde, hvor vi som bor her bruger samme udbyder.
Og nej jeg henter ingen filer o.lin. jeg har ingen problemer om formiddagen men om aften falder den meget. hver leglighed har deres egen direkte forbindelse og jeg har kun en computer. jeg har oplevet at min forbindelse kun har været 4,5 /100 og ikke de 100/100 som jeg betaler for, har haft en tekniker ude og måle om dagen uden at han kunne finden noget (kemp og lauritzen ) som har ansvaret for anlæget og udbyder er cirque.