Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
16. august 2001 - 14:01 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Af med en kat

jeg har en kat som jeg snart ikke kan have mere er der nogle der har den mindste ide om hvor jeg kan få den afsat...Gratis??

hjææælp
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
16. august 2001 - 14:02 #1
Skyde den!! *hehe*

Ej, hvis den ikke er for gammel, kan du jo bare gi\' den væk...

::sunlock.dk::
Avatar billede disky Nybegynder
16. august 2001 - 14:02 #2
kontakt dit lokale kattehjem.

Det plejer at kunne hjælpe.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 14:02 #3
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
16. august 2001 - 14:03 #4
nil.dk
Kan du ikke læse.. hun sagde GRATIS!! Det koster penge hos kattens værn *griner*

*host host*
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
16. august 2001 - 14:04 #5
tjaa men et katte hjem plejer at skulle have penge for at tage i mod den
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 14:04 #6
kee >> get off my back *gg* hvad ér det med dig i dag?

Måske Mai gerne ville give lidt for at hendes elskede dyr kom til et godt hjem...
Avatar billede disky Nybegynder
16. august 2001 - 14:04 #7
tja hvis man anskaffer et dyr, skal man tænke sig om.

Bare at få det aflivet er, undskyld jeg siger det, totalt svineri
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
16. august 2001 - 14:05 #8
mai-daugaard
Du kan sætte den i den blå avis.. Det kan du gøre online www.dba.dk gratis... måske du er heldig..

~kee~
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. august 2001 - 14:05 #9
hehe... hvis du finder nogle, har jeg et kuld killinger jeg også vil have afsat... sker det ikke inden søndag, bliver de såmen aflivet.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 14:05 #10
mai >> Du kan også sætte en annonce i lokalavisen.
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
16. august 2001 - 14:06 #11
nil.dk
Ai.. her er ellers så hyggeligt.. jeg kan jo nå jorden samtidig :-þ

Måske.. men det koster 500 kroner... :o))
Avatar billede padde Nybegynder
16. august 2001 - 14:07 #12
Sæt den ind under bortgives i Den Blå Avis, måske er der nogen der forbarmer sig.

Nogle landmænd tager imod katte - en fra eller til for dem...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 14:08 #13
kee >> Jeg troede du havde nået jorden nok her på det sidste ;o)
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
16. august 2001 - 14:08 #14
hmm...tak for de gode råd nu har jeg da lidt :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 14:08 #15
mai >> tak for point :o)
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
16. august 2001 - 14:10 #16
nil.dk
Nok!! Troede du vidste jeg ikke kender det ord... I hvert fald har du temmelig travlt med hvor ømme knæ jeg har *griner*

Eller ikke har...
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
16. august 2001 - 14:11 #17
mai-daugaard
Du kan også i lokalaviser sætte den i der.. det er gratis når det er dyr fra privat til privat :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. august 2001 - 14:12 #18
padde, der er sgu ikke mange landmand der tager imod katte... Jeg bor selv på landet. Jeg har 2 katte jeg vil beholde... og så er der vel 5-6 killinger af ukendt herkomst + en masse strejfere. Killingere skal jeg af med før de også bliver strejfere. Om ikke andet så ved aflivining. Sådan tror jeg de fleste på landet har det. De fleste landmænd jeg har kontakt til ser alle andre katte end dem der lige er nødvendige til musefangeri som skadedyr.

I det hele taget mener jeg at katte der ikke er kastrerede eller steriliserede og mærkede kan betragtes som jagtbart vildt.
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
16. august 2001 - 14:12 #19
hmm...jeg troede at det kostede en bondegård...der kan man bare se :-)
Avatar billede padde Nybegynder
16. august 2001 - 14:21 #20
mange de landmænd jeg kender er ligeglade med om der er 10 eller 20 katte på deres gård... måske kender jeg kun katteglade landmænd :)