Avatar billede smedenhba Nybegynder
29. januar 2014 - 19:12 Der er 5 kommentarer

AGK Video Grabber der lagger

Står med et VHS bånd jeg gerne vil have overført til pcéren  Kvaliteten er desværre så ringe og lagger under overførelsen.
Nogle med erfaringer ???
Avatar billede milter Ekspert
29. januar 2014 - 22:56 #1
Hvad er modelnummeret på din AKG-grabber, og hvad er dit styresystem, dvs. XP, Windows 7, eller ...?
Avatar billede smedenhba Nybegynder
31. januar 2014 - 13:37 #2
Modelnummeret er 10595
Køre windows 7 64bit
8 gb Ram
Cpu 2.2 GHZ
Avatar billede milter Ekspert
31. januar 2014 - 20:09 #3
Er du sikker på, at modelnummeret ikke er 10195?

Mange mennesker har og har haft problemer med AGK's video grabber. Især ang. uvirksomme eller dårlige drivere til Windows 7. Problemer med den er blevet debatteret her på eksperten.dk, og jeg har selv deltaget i et par af dem.

På AGK Nordics egne sider er der ingen hjælp at finde. På nettet kan man se, at video grabberen sælges under flere forskellige navne af forskellige firmaer, men der er ingen entydige og klare løsninger på problemet.

Mit første råd vil være at kontakte AGK Nordic via linket herunder. Mit bedste råd vil være at bruge lidt flere penge på noget bedre.

http://www.agknordic.com/support
Avatar billede smedenhba Nybegynder
01. februar 2014 - 10:31 #4
Der står modelnummer 10595 på æsken.
Så går da ud fra det er sådan den hedder.
Så er muligheden måske at prøve en anden maskine med xp.
Har kun et enkelt bånd at overføre så er nok billiger i længden at finde en pro der kan klare opgaven.
Avatar billede milter Ekspert
01. februar 2014 - 14:26 #5
Ja, i dit tilfælde er en professionel løsning nok det bedste så. Men du kunne da prøve at ringe til AGK Nordic.