Avatar billede fifi Nybegynder
16. august 2001 - 13:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IE5.0- netværk via modem - adsl -netexpress logon starter ikke selv

HEj med jer,

Er nok et lille problem har haft det før men kan ikke huske hvórdan jeg løste det, så derfor.....

Jeg har installeret netexpres TDC. Problemet er så når jeg trykker på internet explorer ikonet kommer fejlmed. siden kan ikke vises. Det skyldes at netexpres logon ikke starter. Derfor bliver jeg nød til at gøre flg. denne computer > netværk via modem > netexpress > opret forbindelse. - og så virker mit internet selvfølgelig !!!

Jeg har prøvet at geninstallere netexpress, explore og alle kort( netværk, TCP/IP klientkontrol og hvad de nu hedder). Lave en ny opkaldsprofil - men det gik ikke

kan godt leve med problemet, men det kunne da være rart at forbindelsen starter op samtidig med Internet Explorer.
Kan man ikke sætte forbindelsen til internettet til at blive oprettet automatisk når windows starter ?

Avatar billede phrozia Juniormester
16. august 2001 - 13:38 #1
Lav en lille genvej til forbindelsen, og læg den i start mappen. :)
Avatar billede fifi Nybegynder
16. august 2001 - 13:43 #2
>phrozia> Det har jeg prøvet - men problemet er bare at så kan den ikke huske min adgangskode til nettet også skal jeg sidde og taste den hver gang jeg starter windows - så er det hurtigere at klikke sig frem til forbindelsen. Men et godt bud ..
Avatar billede phrozia Juniormester
16. august 2001 - 13:53 #3
Hmm.. skod.. Hvad hvis du kopier forbindelsen? så det ikke bare er en genvej?

Ellers...
I w2k og NT kan man lægge programmer ind som en service. Dvs, noget som kører af sig selv, uden du kan se det.

Jeg har winproxy på min, det kører som en service.
Avatar billede bigdane Nybegynder
16. august 2001 - 17:08 #4
Check din internet indstilling !
(højre klik på internet ikonet og vælg egenskaber.
vælg forbindelser)
Her skulle der gerne stå \"netexpres\"  i det hvide
vindue. Check de tre valgmuligheder underneden !
Står mareringen i \"Ring aldrig til en forbindelse\" ??
Sæt makeringen i \"Brug altid standard forbindelsen\"
Avatar billede fifi Nybegynder
22. august 2001 - 08:15 #5
>bigdane> problemet lå i :

Står mareringen i \"Ring aldrig til en forbindelse\" ??
Sæt makeringen i \"Brug altid standard forbindelsen\"
Fungere nu - simpel !!!
Avatar billede fifi Nybegynder
22. august 2001 - 08:16 #6
Derfor er point\'ene velfortjent til dig - har du fået dem ?
Avatar billede bigdane Nybegynder
22. august 2001 - 13:57 #7
Yep 15 knapper er ankommet  !!  tak