Avatar billede JesperKPedersen Nybegynder
27. januar 2014 - 14:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilføjelse af felt (med opslag til anden tabel) til InvenItemTrack giver problemer

I forbindelse med at vi har brug for at vide tilstanden af en reservedel i vores lagersystem har jeg lavet følgende ændring.

1. Oprettet en tabel (InvConditionCodes) med en oversigt over forudbestemte tilstande i form af 2 felter.
Forkortet navn (cc af typen char 3) og en mere beskrivende tekst (description char 25)
Har oprettet et indeks på det forkortede navn som er unikt (må ikke være dubletter)

2. Har oprettet en form til at vedligeholde InvConditionCodes
3. Lavet et menupunkt under Lager->Tilpasning (virker)
4. Tilføjet et char 3 felt til InvenItemTrack med opslag til InvConditionCodes -> cc

Dette opslag giver mig en fejl når jeg forsøger at åbne den fra InvenItemTrack formen:

  "Elementet: cc findes ikke

Hvis jeg manuelt indtaster en værdi som findes i InvConditionCodes virker det.
Hvis jeg manuelt indtaster en værdi som IKKE findes i InvConditionCodes så siger den at den ikke kan finde værdien i "Condition Codes" og ikke i InvConditionCode.

Nogen ideer om hvor kæden er hoppet af?

Mvh
JesperKP
Avatar billede adnb Juniormester
27. januar 2014 - 14:18 #1
Tror du mangler at oprette et listbillede til din nye tabel.
Avatar billede JesperKPedersen Nybegynder
27. januar 2014 - 17:22 #2
Og det var selvfølgelig lige den jeg havde glemt i farten.
Nu kører det som det skal.

Tusind tak for den hurtige hjælp.

Mvh
JesperKP