Avatar billede Itsmarkable Nybegynder
26. januar 2014 - 02:11 Der er 4 kommentarer

Kan det betale sig?

Hej.

Jeg har i et stykke tid kigget rundt på nettet for at finde en ny bærbar, og har fundet en jeg rigtig gerne vil have.
Det er Asus Zenbook 31a med touch, og den koster 7999 på føniks hjemmeside, men så kom jeg til at kigge på ebay.
Fandt den her: http://www.ebay.com/itm/Asus-Zenbook-UX31A-13-1080P-Touchscreen-Ultrabook-Core-i5-4GB-128GB-SSD-/221271241178?pt=Laptops_Nov05&hash=item3384cb31da

Det er da lige et par tusinde man sparer der. Tror i det kan betale sig, og man kan vel bare ændre tastatur sproget inde i OS'en?
Avatar billede Slater Ekspert
26. januar 2014 - 08:47 #1
Husk der kommer told på når du køber fra USA.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. januar 2014 - 10:46 #2
Hvad nu hvis den skal til reperation? Hvor afleverer du den så?
Avatar billede Itsmarkable Nybegynder
26. januar 2014 - 14:37 #3
Har set på hvad man skal betale for told og moms og beløbet bliver kun lidt over 5000. så sparer man da lige ca. 3000 kr?
Avatar billede Slater Ekspert
26. januar 2014 - 17:31 #4
Ja, der er absolut stadig penge at spare. Jeg ville bare nævne det, hvis du havde glemt det.

Men ja, det er et problem hvis der er noget galt med den og du skal have den til reparation - og amerikanske keyboards har ikke samme taster som danske, så jeg ved ikke helt hvor dine danske vokaler bliver af. De sidder måske et sjovt sted. Ud over det er det da et godt køb.