Avatar billede mma4real Nybegynder
25. januar 2014 - 23:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger en med forstand på udvikling af apps

Hej derude!

Søger en med forstand på udvikling af apps. Til at løse en lille opgave mod betaling (aftalt pris), jeg står og skal bruge en "bog/rapport" som forklarer hvordann, man starter udvikling af apps. Det behøver ikke at være et flere hundrede sider langt pdf dokument. Men det skal blot indeholde "hvad man behøver før man starter" "hvilke sprog man skal igennem" osv. Skriv endelig hvis du kan hjælpe, for mere information.

mvh Christian
Avatar billede mma4real Nybegynder
26. januar 2014 - 22:41 #1
lukker
Avatar billede Kongk Nybegynder
04. februar 2014 - 18:16 #2
Hej!

Jeg har selv haft brug for en der kunne udvikle apps, og det kan du finde på flere forskellige måder. Du kan naturligvis lave en google-søgning og finde en der, men du kan også finde et par grupper på Facebook med nogle tekniske hoveder, som har erfaring på området.
Avatar billede gulm484 Nybegynder
15. februar 2014 - 04:39 #3
now hiring home workers worldwide earn up to $250 per day working from home companies id(11671)
now hiring worldwide in positions such as typing, data entry, writing and more. for more information visit:(http://tinyurl.com/3gce3ot) ids (11671)