Avatar billede Frederik918 Nybegynder
25. januar 2014 - 18:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Youtube navn

Hejsa.
Når man søger efer mit navn på Youtube, kan man først finde min kanal meget langt nede. Jeg har uploadet et par videoer, og der e flere som har samme efternavn som mig. Jeg hedder kun mit efternavn, mens de andre bare hedder deres fornavn og efternavn.

Hvordan kan jeg få den længere op?

Jeg giver 200 points, til det svar som er det bedste. :)
Avatar billede madklub Guru
25. januar 2014 - 20:21 #1
Hvis du nu skrev dit navn (din kanal) her, så var der sikkert et par stykker der klikkede på linket....
Avatar billede claes57 Ekspert
25. januar 2014 - 21:08 #2
mon ikke youtube rangordner bla efter antal klik og fremvisninger. Hvis du er ukendt, så forbliver du det til dine film er gået viralt på facebook eller twitter.
Avatar billede Nice09 Nybegynder
25. januar 2014 - 23:31 #3
Youtube laver rangorden! Hvis du ikke uploader så ofte og ikke har så mange views/subscribers så bliver du placeret langt nede. jeg har været på youtube i 2 måneder og min kanal er i topen nu! men det er også et lidt specielt navn jeg har!

Håber det kunde hjælpe!

-Nice09