Avatar billede Nice09 Nybegynder
25. januar 2014 - 10:00 Der er 4 kommentarer

Nyt grafikkort!

Jeg har længe gået rundt og tænkt over at jeg vil købe et nyt grafikkort til min computer. jeg synes den godt kunde bruge en opgradering, men mit problem er at jeg ikke er den store computer ekspert! jag aner ikke hvilke grafikkort som passer til min PC.

hvis der er nogen som kunde hjælpe mig med det ville det være dejligt! og samtidigt må i gerne give forslag til hvilke grafikkort som i tror ville være godt at købe.

Ca. 2.000 - 3.000kr i må gerne gå lidt over den pris hvis i synes det er en god ide!

Tak på forhånd! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2014 - 11:52 #1
Jeg er heller ikke specielt inde i sammensætning i hardware, men for at tilbyde dig det bedste kort er vi nødt til at vide hvad din pc indeholder.
Opgraderer du meget på grafikken kan det nemlig tænkes du også skal købe ny strømforsyning, da denne i dette tilfælde vil være for lille.
Derfor et det godt at vide hvilket ssystem du kører
Hvilket bundkort du har i
hvor meget ram er installeret
Hvilken strømforsyning du har (skal du fysisk åbne og se)
Du kan med Speccy se hvad den indeholder:
http://www.filehippo.com/download_speccy
Avatar billede buttwipe Juniormester
25. januar 2014 - 11:55 #2
Hvad bruger du computeren til?
Medmindre du gamer vil et nyt grafikkort ikke have den store betydning.
Avatar billede Nice09 Nybegynder
25. januar 2014 - 23:23 #3
Hej
jeg er rigtigt glad for at der er nogen som svarer :)
jeg er en gamer og synes at mit grafikkort burde være bedre end det er nu! men måske vil i forslå at opgradere andre ting! :)

her kan du se hvad min computer ineholder: (håber linket virker)
http://imgur.com/a/TyqGl#l07HIaW

tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2014 - 23:33 #4
Jeg er ikke gamer, så jeg vil ikke vejlede dig. Men med de oplysninger du har givet i #3, så håber jeg der er nogle der byder ind med hjælp til det.