Avatar billede idaschultz Nybegynder
21. januar 2014 - 19:01 Der er 5 kommentarer

Mit TV siger bip hele tiden

Hej alle sammen :)
Jeg har brug for lidt hjælp. Den 3 januar fik jeg nyt tv, og det virker super godt, men der er bare to små men virkelig irriterende problemer.
Det er et scansonic 22" tv, det er lige præcis dette:
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/tvk?navn=scansonic-22-tommer-led-tv-hvid-22led-dv500-hvid&id=0-0408340070
og jeg købte det i Fona.
1. Jeg kan ikke se DR1. Og det kan man altså godt på de andre TV i huset. Jeg har overvejet at genstarte installationen og installere alle kanalerne igen og se om det virker, men jeg har brugt meget lang tid på at sortere i kanalerne (vores tv pakke er ikke så stor), og jeg har slettet en masse kanaler og ændret alle navnene, så det ændrer sig sikkert også :(

Og det værste problem..
Det siger hele tiden bip! altså bare sådan biiiiip, tinitus agtigt. Man kan ikke høre det hvis TV'et er på høj volume, men det er bare irriterende at når jeg skal slukke det bliver det VED med at sige biiiip. Kun når jeg går op og slukker på stik kontakten og tænder igen, SÅ stopper det med at sige biip. Men når jeg tænder det igen, begynder det igen... Det er skide irriterende, og når jeg ligger i min seng om aftenen skal jeg jo gå helt op og slukke på stikkontakten, hvilket er irriterende når jeg er træt.

Håber I kan hjælpe mig.
Avatar billede idaschultz Nybegynder
21. januar 2014 - 19:04 #1
Det skal lige siges at tv'et sagtens kan virke normalt, bare med biip lyden i baggrunden!
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2014 - 19:32 #2
Benyt dig af garantien, og få Fona til at reparere eller bytte.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2014 - 20:23 #3
Enig i #2. Der er en komponent der må være defekt i det.
Avatar billede idaschultz Nybegynder
24. januar 2014 - 11:39 #4
Tak for det! :)
Avatar billede Andyboy Nybegynder
25. januar 2014 - 23:32 #5
Prøv et andet antennestik - det kan være du skal bruge en forstærker: http://www.tv-pakke.dk/114/antenneforstaerker-tv-signal/