Avatar billede kenneth33 Nybegynder
19. januar 2014 - 19:10 Der er 2 kommentarer

medion nas sløv

hej
hvordan dævlen kan det være når jeg downloader med bittorrent på
nas´en så suger den med halv kraft, hvis jeg henter det samme på min computer, så er hastigheden over dobbelt så hurtig.
skal lige siges jeg har fiber 50/50 så der burde ikke være noget der

er det min router der ikke står som den skal det er en linksys wrt160n

så hvis der er noget der har en guide eller et godt link jeg kan bruge så skriv endeligt

mvh kenneth
Avatar billede sve80 Nybegynder
19. januar 2014 - 23:10 #1
Er forbindelsen mellem router og NAS sat til 100mbit? Kan være at værdien er sat til 10mbit enten i din router eller NAS?
Avatar billede Steven_Matkon Novice
24. januar 2014 - 12:30 #2
Hvis en enhed på netværket står til 10mbit så vil routeren automatisk drossle hele netværket ned til 10mbit, dvs. computeren vil også blive ramt af 10mbit, så jeg tror ikke det er der problemet et ligger.

Har du et model nummer på din medion NAS?
Hvordan er hastigheden når du overfører data fra din NAS til din computer?