Avatar billede drugis Nybegynder
16. januar 2014 - 14:30 Der er 1 løsning

Automatisk accept af Java i IE

Hej

Nogle der ved at om man kan få en computer til automatisk at acceptere at java må køre i IE, gerne en løsning der kan rulles ud via GPO??

Problemet er jeg styrer et par computere og hver gang der kommer en opdatering til java (som der jo ofte gør) skal man "acceptere" at man må køre java første gang man kører det.

Det der så sker er at disse maskiner kører med deepfreeze, et program der sørger for at alle ændringer bliver slettet hver gang maskinen genstarter.

De 2 ting sammen gør så at hver gang PC'en bliver genstarter skal brugeren igen acceptere at java må køre.
Det eneste jeg i øjeblikket kan gøre er at manuelt tager rundt og lukker deepfreeze, åbner IE, køre java, accepterer det og gen-aktivere deepfreeze.

Det er ikke de stærkeste IT brugere der benytter sig af disse pc'ere, så der kommer en del og spørger personalet om det er ok de acceptere "programmet" der kommer op...

Jeg har prøvet at installere en frisk PC, og så acceptere java og prøvet at finde forskellene i Regedit, dog uden at kunne finde den hellige gral der :(

Jeg har prøvet at google, men kunne ikke finde nogle løsninger der heller :(

Håber der er nogle der kan hjælpe :)
Avatar billede drugis Nybegynder
16. februar 2014 - 09:14 #1
Så svarer jeg da bare selv :(