Avatar billede bozzi Nybegynder
11. januar 2014 - 14:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gendan gamle windovs på bærbar

Hej Derude.
Har en acer timelineu m3 som er købt med windows ultimate 7 x64 styresystem. Da jeg har noget software som var beregnet til x86 installerede jeg windows 7 x86 på maskinen. Dog valgte jeg at gemme det gamle system ved installeringe i en mappe (windows.old). Ny har jeg fundet ud af at der kun findes driver fra Acer til windows 7 x64 og ikke til x86. FIndes der en måde eller brug af et smart program hvorpå jeg kan komme tilbage til mit gamle system?
Avatar billede kurtba Ekspert
12. januar 2014 - 00:57 #1
Windows.old kan ikke bruges til at gendanne en pc. I Windows.old kan man finde filer fra det tidligere system, således at hvis man pludselig mangler noget, kan man hente det der. Når man så er sikker på, at man ikke mangler noget mere, så sletter man Windows.old.
Nu kender jeg ikke lige din model, men den er vel som de fleste andre med en recovery partition, således at du bare skal finde ud af at aktivere recovery under boot. På nogle Acer skal man først i bios og aktivere recovery partitionen og derefter kan man under boot taste alt+F10, så starter den recovery. Det virker måske også hos dig - ellers se i din manual.

Kurt
Avatar billede bozzi Nybegynder
27. marts 2014 - 18:10 #2
takker