Avatar billede Mads308 Nybegynder
10. januar 2014 - 19:31 Der er 2 kommentarer

Ny computer

Hjælp mig!
Jeg har længe gået og sparet op til en ny computer, men nu er jeg så blevet i tvivl om jeg skal købe bærbar eller stationær, jeg er en dreng som både er hjemme og har venner på besøg og er hjemme hos venner til LAN, så der tænker jeg jo slf. bærbar.... Men, jeg vil meget gerne også kunne spille de lidt tunge spil Som assasins creed IV (Black Flag) og så spiller jeg Smite. Har omkring de 6200kr..
Avatar billede Webguideren Praktikant
12. januar 2014 - 11:44 #2
Jeg tror du får svært ved at finde en god og holdbar gaming bærbar til det budget. Du skal typisk op på 8000-10000 kr. hvis den skal være rigtig god.

Men ellers vil jeg anbefale dig solide mærker som Asus og HP.
Eventuelt Apple, men så ryger prisen endnu højere op.