Avatar billede kennethv Nybegynder
10. januar 2014 - 09:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemme flere Stringlist før jeg kan fortsætte.

Hejsa.

Ved ikke om overskrift giver nogen mening, men mit problem ligger i at jeg skal søge igennem en liste med forskellige søgeord. Listen er bygget op således.

"Netbios Name","User Name","Publisher","Display Name","Install Date","Days Since Inventoried"

Efter hvert ord skal jeg enten lave et opslag i en allerede eksiterende excel document, hvor man skal kunne vælge hvilket faneblad man vil samligne med eller oprette et nyt excel dokument. Dvs. at hvert søgeord har sit eget excel dokument.
F.eks. så har jeg disse søgeord 'DKSO' & 'DKKO', som er Netbios Name. De findes i samme liste (sms rapport). Så jeg skal løbe samme liste igennem flere gange, for at få dem alle med, men efter at jeg har søgt efter hvert ord og før jeg kan samligne med et eksiterende eller oprette et nyt excel dokument, skal jeg have mulighed for at indtaste nogle tal, som f.eks. hvad MS Office koster og hvor mange licenser vi allerede har. Disse tal er forskellig fra søgeord til søgeord.

Håber at det gav nogen mening. :)
Avatar billede kroning Nybegynder
10. januar 2014 - 20:04 #1
Avatar billede kennethv Nybegynder
10. januar 2014 - 22:39 #2
Jeg synes dine svar er lidt ubrugelige.
Avatar billede kroning Nybegynder
10. januar 2014 - 23:08 #3
Det var et svar på "Håber at det gav nogen mening." men det er måske kun mig der ikke helt forstår :-)
Avatar billede mbsnet Nybegynder
11. januar 2014 - 15:56 #4
nej der er andre som ikke helt forstår spørgsmålet :)
Avatar billede kennethv Nybegynder
13. januar 2014 - 09:20 #5
:) Godt ord igen.
Avatar billede kennethv Nybegynder
11. februar 2014 - 13:16 #6
Jeg lukker denne sag.