Avatar billede Troelsekrogh Nybegynder
08. januar 2014 - 21:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bundkort/grafik kompatibel

Hej Eksperter

jeg har et Asus M4A77TD bundkort og jeg skal til at opgradere mit grafik kort og har set på et nvidia geforce gtx 760 jeg kan se det er pci-e som bit nuværende kort et AMD radeon hd6770 men det er dog det eneste jeg ved om det har ikke meget viden om bundkort og hvad de er kompatible med

Tak for svar

Troels krogh
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2014 - 21:55 #1
Dit bundkort har en PCIe 2.0 slot, dit nye gtx 760 er af PCI Express 3.0-typen, men da 3.0 er bagudkompatibelt med 2.0, vil du ikke få nogen problemer.
Avatar billede Troelsekrogh Nybegynder
08. januar 2014 - 21:58 #2
et spørgsmål til hvad er foreskellen på Gainward GeForce GTX 760 Phantom  og MSI GeForce GTX 760 Gaming 2GB PhysX
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2014 - 22:25 #3
Så vidt jeg kan se, er der ingen forskelle mellem dem, du på nogen måde vil kunne mærke.

Du skal bare huske på, at de to kort, du nævner, fylder en del. På den anden side, så ser det ud til, at dit nuværende radeon hd6770 måske fylder lige så meget, så det er måske ikke noget problem.

Du kan måske løbe ind i problemer med din PSU, altså din strømforsyning. Hvad har du nu?
Avatar billede Troelsekrogh Nybegynder
09. januar 2014 - 06:36 #4
Er på farten lige nu så alt jeg kan nævne eer at det er en 500w strømforsyning
Avatar billede milter Ekspert
09. januar 2014 - 17:02 #5
Her er, hvad jeg har fundet:

Minimum 500W or greater system power supply (with a minimum 12V current rating of 30A

http://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-760-2gb-physx-cuda/790163