Avatar billede Neobonde Nybegynder
08. januar 2014 - 10:55 Der er 1 kommentar

Port forwarding til android app server

Hej alle sammen.
Jeg har et problem jeg vil gerne kunne streame lyden fra min computer til min android telefon. Jeg har fundet et app der kan dette og den hedder WifiSpeaker.
Man skal hente en server som man skal kører på sin computer, og så kan man tilslutte til den over LAN.
Men jeg læste at man kan tilslutte til den over internettet (3g/4g), det krævede bare at jeg lavede lidt port forwarding. jeg har ikke kunne finde ud af hvordan jeg skal kunne gøre dette.

Her er min routers port forwarding side, og alle indstillings siderne til Wifispeaker: http://imgur.com/a/VLj9V

Hvis i skal vide andet så skal i bare sige til

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede max33 Nybegynder
08. januar 2014 - 11:50 #1
D-Link opsætning:

Name: WifiSpeaker
IP Adress 192.168.0.106 (det er bedst hvis din server kører med fast ip)
Public port 25565-25565
Privat port 25565-25565

Så skal du bare kende din wan ip adresse som du så skal bruge på din telefon.