Avatar billede Kjaa Nybegynder
07. januar 2014 - 18:35 Der er 1 kommentar

Afspilning af 3D fra PC til TV?

Hej,

Jeg har siddet og tosset rundt på nettet, det mistede jeg overblikket af, så nu ville jeg prøve at søge noget hjælp.

Nu har jeg netop fået bestilt et 3D fjernsyn og ville gerne afprøve det, men hvordan er den bedste måde at få afspillet 3D film (filer) fra PC også til TV, hvad programmer og så videre?

På forhånd tak

//Kjaa
Avatar billede superduperluper Nybegynder
08. januar 2014 - 16:05 #1
Jeg ved at dette virker med et sony tv

http://www.ps3mediaserver.org/