Avatar billede dosdesign Juniormester
05. januar 2014 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken melodi med hvem?

Hej

Hørte en melodi/sang i so ein ding programmet på dr - se klippet her http://www.dr.dk/tv/se/so-ein-ding/so-ein-ding-48#!/ - lyt efter 6,50 til 7.10 + efter 11.05 minuttter - hvad hedder sangen/melodien og med hvem? har søgt på de 6 bands/kunstnere der står til sidst i rulleteksterne, men kan ikke finde den sang ?
Avatar billede chalde Seniormester
05. januar 2014 - 17:29 #1
Glitch Mob - Animus Vox
Avatar billede dosdesign Juniormester
05. januar 2014 - 17:32 #2
Ok tak tusinde tak, det var også en af to bands jeg troede, genren lød sådan - må man spørge om hvordan du fandt ud af det eller vidste du det bare ?  HUSK læg svar
Avatar billede chalde Seniormester
05. januar 2014 - 18:02 #3
Soundhound ;) http://www.soundhound.com/
Men mente også det var noget i den retning.

Bare behold point.
Avatar billede dosdesign Juniormester
05. januar 2014 - 19:02 #4
Nå ja, det program har min kæreste da på hendes mobil tsk tsk ja det er ikke sådan når man ikek selv har fået smartphone endnu - jeg svarer så bare selv