Avatar billede Branot Nybegynder
02. januar 2014 - 17:45 Der er 1 kommentar

Stofa Smart problemer

Hej derude ...Jeg har Stofa Smart Tv som er forbundet trådløst ved en dongel i Stofa boksen men den mister forbindelsen til mit moden selv om der kun er 6m mellem dem og min bærbar har ikke problemer med rækkeviden. Jeg har selv en ide at det måske kan være den dongel som Stofa leverer ikke er god nok.
Er der nogen derude der har en god ide om hvad løsning der kunne være
Mogen
Avatar billede johnnylassen Seniormester
08. februar 2014 - 17:35 #1
Prøv at sætte en USB forlænger mellem boks og donkel, så donkel kommer væk fra boksen.