Avatar billede mayaih Nybegynder
02. januar 2014 - 13:18 Der er 5 kommentarer

Makro+problemløser i andet ark

Er der en ved hvordan man solver gennem en makro, når man refererer til et andet ark?
Avatar billede koppelgaard Praktikant
02. januar 2014 - 13:32 #1
vil du have resultat i et ark og begrænsninger i det andet ark?
Avatar billede mayaih Nybegynder
02. januar 2014 - 18:13 #2
Jeg har et ark med inddata og et andet ark med beregninger.

Via inddata arket skal jeg afspille en makro der går ind i beregnings arket og benytter "solver/problemløser" på de data derinde og så resultatet tilbage til inddata arket.

Problemet er, at de to ark referere til hinanden via " = ", og der kommer den med en fejl.
Avatar billede koppelgaard Praktikant
02. januar 2014 - 20:40 #3
aha.
Det er vist nemmest at løse fejlen, hvis du sender arket til min mailadresse( Se under min profil).
Avatar billede mayaih Nybegynder
02. januar 2014 - 21:07 #4
Jeg kan ikke se din mailadresse under din profil?
Avatar billede koppelgaard Praktikant
03. januar 2014 - 19:37 #5
michael.koppelgaard alpha gmail.com