Avatar billede cille2612 Nybegynder
29. december 2013 - 16:20 Der er 5 kommentarer

Feedback på min nykommende hjemmeside

Hej alle.

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på min hjemmeside, der er stadig lige et par små detjaler, så som noget pris og noget der er igang med at blive rettet, Nogle slåfejl og stavefejl mm.

Men jeg kunne godt tænke mig og hører om i finder min side seriøs, troværdig og om den giver et prof indtryk?

det er /webbuilding dk det er med vilje der ikke er lavet link til den, men bare skrevet sidens navn.

Glæder mig til at høre fra jer.
Avatar billede repox Seniormester
29. december 2013 - 16:55 #1
Mit umiddelbare indtryk er at designet er lidt gammeldags og sitet er fyldt med stavefejl samt grammatikfejl. Så umiddelbart vil jeg ikke have tiltro til jeres tekstforfatningsprodukt.

Websitet er ikke mobilvenligt, så der er visse steder der er utilgængelige for mig i skrivende stund.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvem der star bag virksomheden. Kontakt informationerne nævner Cecilie og Frank, bloggen nævner en Martin. Hvem har biksen?
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2013 - 17:15 #2
Når der bliver tilbudt udvikling kan jeg ikke lade være med at kigge på koden da den i hvert fald til en vis grad må være indikation for hvad man egentlig kan tilbyde - specielt når man så også tilbyder SEO.

Og her må jeg sige at det er et lidt skuffende syn for siden er ikke valid, der er massevis af inline styles, JavaScript og kommentarer, JavaScript er blevet placeret i toppen, ingen konsekvent kodestil og sådan kunne man næsten blive ved - det er hverken optimalt set med SEO- eller udvikler-øjne. Vi er vel også, lidt som allerede nævnt, ved at være et sted hvor RWD vel er et must når man skal vise sig frem. Derudover få styr på sprog, både stavefejl og oversæt alt engelsk.
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
24. januar 2014 - 12:28 #3
Når I nu tilbyder webdesign, ville det så ikke være en idé, hvis I rent faktisk selv designede en smule (udover at ændre farver):

http://themeforest.net/item/polyon-futuristic-wordpress-theme/full_screen_preview/682648

Om ikke andet så Jeres egen side - Bare en tanke... ;-)
Avatar billede repox Seniormester
24. januar 2014 - 12:31 #4
Godt spottet.

Det er da i øvrigt lidt flabet at smide sin egen copyright besked på et design man ikke selv har lavet.
Avatar billede keysersoze Guru
24. januar 2014 - 17:52 #5
Men ingen respons i en lille måned - så er det vist heller ikke vigtigere for spørger :)