Avatar billede Mikkeljakobsen Nybegynder
27. december 2013 - 19:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TDC homebox som WiFi adapter

Er det muligt at installere en eller anden tredjeparts firmware på min gamle TDC homebox som tillader mig at bruge den som en trådløs WiFi adapter? Således at TDC homeboxen får sin internetforbindelse trådløst fra min nye ASUS router, og herefter kan forsyne mit SmartTv med internet via et ethernet-kabel.

Alternativt skal jeg investerer i sådan en Samsung Lan Adapter til 400 kr, men synes det er lige lovlig dyrt bare for at få internetadgang til TV'et!

Håber I har nogle gode forslag!

Venlig hilsen Mikkel
Avatar billede jk45 Forsker
27. december 2013 - 19:44 #1
Desværre er der INGEN måde at skifte firmware i homeboxen. Ud over det er det normalt TDC´s ejendom som skal returneres da du ellers kan få en regning på 1400 kr for den.
Avatar billede Dalgas78 Nybegynder
27. december 2013 - 20:24 #2
Du skal bruge en wireless ehternet brigde eller evt noget powerline.

eftersom det lyder som om du ikke har mulighed for at trække et kabel!

VH DALGAS