Avatar billede Aveneon Nybegynder
25. december 2013 - 14:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lydkort

Hej Allesammen!

Håber i havde en god jul!

Jeg står og leder efter et lydkort. Det må gerne være høj kvalitet og have lækkert software som f.eks. Creative Sound Blaster Titanium, dog er det vigtigt at jeg kan have BÅDE mine højtalere (Kun front højtalere + sub i samme stik) og mit headsæt (højtalere + mic) sat til på SAMME tid.

De fleste soundcards ser ud til at være enten eller, hvor man skal sidde og slå højtalerne fra for at headsættet virker osv.

Jeg vil gerne have det hele spiller på samme tid. Hvilket kort ville kunne leve op til det?
Avatar billede gwilz Nybegynder
25. december 2013 - 16:08 #1
http://www.superprice.dk/product_info.php?products_id=88 (Det er bare et eksempel

Du mangler en jack-stik Splitter hvis der kun er en engang laver den den om til to engange så du både kan dine to ting tilsluttet
Avatar billede Aveneon Nybegynder
25. december 2013 - 20:54 #2
Så med en jack-stik Splitter kan jeg sætte højtalerne fra headsættet og mine højtalers stik i og så plug dem i lydkortet som én enhed? - Vil det påvirke lyden at der er 2 enheder sat til et stik, eller er det bare sådan det gøres? :D