Avatar billede bas Forsker
22. december 2013 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google Sites - tillad altid kommentarer uden login

Hej

Er det i Google Sites ikke muligt at gøre det sådan, at alle har rettigheder til at poste kommentarer og vedhæfte billeder, uden at man skal være logget ind, og uden at man først skal have fået tilsendt et link til siden?
Det er måske en form for spam-sikring der er lavet?

Jeg mener, at jeg så sent som i dag var inde på et dansk Google hjælpeforum i anden anledning, men nu kan jeg ikke huske adressen dertil.

På forhånd tak.
Avatar billede LNG.DK Novice
22. december 2013 - 23:10 #1
Kan du ikke finde forummet i din historik?
Avatar billede bas Forsker
23. december 2013 - 08:05 #2
Nej, det har jeg prøvet, men jeg kunne ikke lige finde noget der.
Avatar billede bas Forsker
25. december 2013 - 15:53 #3
Hej
jeg er kommet i tanke, om  at det vist i stedet er i nyhedsgruppen dk.edb.internet at jeg tidligere har fået hjælp til Google sites.