Avatar billede dudesicko Novice
16. december 2013 - 17:35 Der er 2 kommentarer

WordPress, min datter vil gerne have en Chat, men hvad for en ?

Min datter har fået sig en Webside som jeg så har lavet i WordPress, men hun vil gerne have en chat på siden, men hvad for en skal man vælge, det er kun til hende og hendes venner der kan side og chatte sammen?
Avatar billede gorme Nybegynder
16. december 2013 - 17:45 #1
Avatar billede dudesicko Novice
19. december 2013 - 16:31 #2
Ok havde installeret den, men den var ikke lige noget for hende :/

Men smid et svar alligevel, fordi du prøvede :D