Avatar billede kill4cake Nybegynder
13. december 2013 - 15:17 Der er 4 kommentarer

Windows 7 instalation, Driver load

Goddag de damer og herre, jeg har lige slettet alt paa min harddisk med en killdisk, og ville gerne instalere windows paa den igen, men naar jeg smider windows cd'n i, siger den at der ikke er nogen harddisk raadig.

Lige nu har jeg linux paa pc'n bare saa jeg kan bruge den...

Nogen der ved hvad man skal gore.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. december 2013 - 15:30 #1
Kan du se den i Bios?
Avatar billede kill4cake Nybegynder
13. december 2013 - 15:33 #2
Jep
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. december 2013 - 16:07 #3
Hvor langt kommer du og har du alokeret den efter killdisk? og i hvilket format? er der i Linux muligt at se den?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. december 2013 - 09:52 #4
Jep???
forlader overvågning :-(