Avatar billede per2edb Praktikant
13. december 2013 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Web designprogram uden koder

Er der nogen der kan anbefale et super godt web design program

Jeg har programeret i Microsoft Expression web 4 men det tager for lang tid at programere i kode

Har i et forslag til et super program hvor der kan laves web sider uden kode med tilvalgsmoduler.

Det skal kunne rankes højt hos google
Avatar billede ebea Ekspert
13. december 2013 - 13:08 #1
Jeg bruger også Expression web 4, fordi det er gratis, og jeg syntes at det er lige så hurtigt at bruge, som andre af markedets meget store og dyre programmer (har prøvet flere). Og du skriver jo selv Web Design program.
Så hvad for parametre måler du på med at være hurtig. Du skal jo programmere en del, næsten uanset hvad, hvis du laver en større hjemmeside opbygning. Så hvis hastighed er dit eneste problem, vil jeg da foreslå at blive på expression 4, hvis det ellers opfylder dit behov.

Og det med høj Google Ranking, har ingentnig med dit Software at gøre. I dag gælder helt andre regelsæt og kriterier for at kunne ramme en høj ranking hos Google, end der gjorde for bare 1 år siden. Prøv at læse Googles kriterier for at opnå en høj ranking.
Avatar billede per2edb Praktikant
13. december 2013 - 13:56 #2
Jeg har set Drupal og Typo3 kan laves helt uden koder
Det må da være hurtigere end at kode hver enkelt linie for linie
Avatar billede per2edb Praktikant
13. december 2013 - 14:12 #3
Jeg Glemte at spørge om forskellen mellem Drupal og Wordpress

Hvilket er bedst til en stor professionel webside
Avatar billede ebea Ekspert
13. december 2013 - 15:09 #4
jeg har personligt ikke prøvet nogle af de 2 typer. Men jeg har prøvet Artisteer 4, som også laver alt uden kode. men det er da det mest skuffende jeg har prøvet.
Fordi man bliver låst til det som der er indbygget i de "moduler" som der arbejdes med; og skal man ændre i noget af det, så skal der alligevel noget kodning til.

Så hvis det er det du eftersøger, blot at kunne indsætte noget foruddefineret "Lego" opbygning, så er det da bare at give det et forsøg, med enten Drupal, Wordpress, eller måske Artisteer 4; og der er sikkert flere andre derude.
Avatar billede conz Juniormester
13. december 2013 - 15:53 #5
#3
De er begge to rigtig fine, og vil begge passe til store hjemmesider.

Personligt vil jeg anbefale Drupal, da communityet bag er langt større, og der findes en lang række udvidelser til det, så man næsten altid kan finde hvad man skal bruge.
Avatar billede Mcboman Nybegynder
13. december 2013 - 16:02 #6
Både Wordpress og Drupal virker godt som et CMS program til en stor hjemmeside.

Hvis du vil have et program du nemt kan lave din egen hjemmeside i uden at skulle kode, så har jeg hørt at Adobe Muse skulle være godt.
Avatar billede per2edb Praktikant
24. december 2013 - 09:47 #7
Tak for hjælpen