Avatar billede Zusna Nybegynder
12. december 2013 - 15:15 Der er 2 kommentarer

Ny Pc!

Hey!

Jeg er ved at bygge en ny computer men har ikke det vilde forstand på hvordan og hvorledes jeg står imellem 2 venner som siger hver sin mening angående builds og hvorfor jeg skal vælge det?

https://www.komplett.dk/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1321745&su=9F2E57B5-B3D6-4F3E-98EB-D80589D7ED84

https://www.komplett.dk/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1321413&su=707B8EF8-90B2-4E60-AA61-1731353BBC83

Den ene siger at SSD er meget vigtigt men hvorfor? gør det virkeligt din computer så hurtigt?

Hvor han også siger at Nivida er vigtigt fordi jeg gerne vil streame mine games osv. pga noget der hedder Shadow som man åbenbart vil kunne streame igemmen?

Men vil gerne have jeres mening om de her 2 builds?
og hvorfor jeg skulle vælge den anden frem for den ene det ville være super! gerne udbyd jeres svar lidt så jeg kan lære af jeres viden ! det så jeg selv snart kan finde ud af det her hehe!

men tak på forhånden!
Avatar billede Zusna Nybegynder
12. december 2013 - 15:21 #1
Kom til at lave 2 spørgsmål meen kan ikke lige se hvordan jeg sletter den her ? :/
Avatar billede Slater Ekspert
12. december 2013 - 18:21 #2
Du kan ikke slette, men du kan lukke det ene ved selv at lægge et svar og acceptere det.