Avatar billede dorthe_lind Seniormester
12. december 2013 - 11:34 Der er 1 løsning

Billeder vender forkert /fra samsung galaxy til windows 7

Hej
Jeg forsøger at hjælpe en kollega, som har overført nogle billeder fra sin mobil (Samsung Galaxy Fame) til sin computer (Windows 7), men billederne vender på hovedet og i billedprogrammerne kan vi ikke rotere dem, da der er en slags spærring på.

Så forsøgte vi at vende billederne på mobilen og sendte dem igen til computeren. Men billederne vender stadigvæk på hovedet. Lige meget hvordan de vender på mobiltelefonen, så vender de forkert på computeren.

ER DER NOGEN, der kan hjælpe, så vil vi være dybt taknemmelige.
Gerne hurtigst muligt, tak
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
12. december 2013 - 11:59 #1
Fandt selv løsningen...
- eller nærmere: et geni kom forbi ;O)

Skulle gemme filen på C: i stedet for serverdrev