Avatar billede Segatoo Nybegynder
10. december 2013 - 16:02 Der er 1 kommentar

Trådløst virker, men ikke min lan forbindelse

Min stationær computer har aldrig kørt fint på nettet (den har lan kabel i) men pludselig da jeg tændte min computer, hopper den af nettet, og kommer på igen. dette sker konstant med mellem rum af 5 sekunder. Alle andre computere og telefoner osv køre fint på det trådløse i huset.
Min stationær er ikke 2 år gammel og køre uden problemer alle former for spil osv på max. det er win 7 vores net har pt 18,57 Mbit download hastighed.
kablet lyser også kun grønt og orange i få sekunder og så går det ud, igen og igen.
Jeg har prøvet at skifte kabelet ud, skifte port på min TDC boks.
slået det trådløse net fra min bærbar og sætte lanstikket i, hvor den siger lan forbindelsen er deaktiveret.
jeg har resettet Winsock catalog.
jeg har resettet internet protocol på computeren.
jeg har  flushet DNS serveren så den finder en ny når den starter op igen.
jeg har deaktiveret og aktiveret min network adapter.
jeg har prøvet at instille DNS.
jeg har prøvet at afinstallere og installere netværksdriveren.

Mere kunne jeg og venner ikke finde på at prøve, håber jeg høre fra jer!!

Mvh. Frederik
Avatar billede Segatoo Nybegynder
10. december 2013 - 17:50 #1
Altid kørt fint på nettet*