Avatar billede crille121299 Nybegynder
08. december 2013 - 18:30 Der er 3 kommentarer

Portforwarding Icotera

Hej jer der ude jeg har et problem med min ruter når jeg portforwarder virker det ik min ruter hedder Icotera Igw3000 håber i kan hjælpe mig med mit problem

- MVH Christian Hansen
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. december 2013 - 18:41 #1
Vi kan desværre ikke gøre meget med den mangelfulde info du har givet.
Avatar billede kris919g Nybegynder
08. december 2013 - 22:06 #2
det kan være at din router ikke har en portforwading interface som gør at det er umuligt for dig at portforward, måske kan du ringe til dit selskab som du køber internet af og få dem til det men kom med mere information så vi kan løse dit problem
Avatar billede chalde Seniormester
09. december 2013 - 07:55 #3
Har du en offentlig IP fra din udbyder?
De fleste fiberudbydere (Icotera er ofte brugt af fiberudbydere) bruger som udgangspunkt CGN, hvormed du ikke har en offentlig IP.
Du kan ofte se det ved at sammenligne routerens WAN IP med den du får på www.myip.dk
Hvis IP-adresserne er forskellige, kan du som udgangspunkt ikke portforwarde før du har kontaktet din udbydere og fået tilkøbt en offentlig IP.