Avatar billede Slettet bruger
07. december 2013 - 20:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

iPad - overførsel til min kones Apple-konto - hvordan?

Vi har en iPad 2.

Den er tilknyttet min Apple konto, og synkroniserer med min iPhone.

Vi ville gerne have den til at være tilknyttet min kones Apple konto, da det er hende der bruger den. Og den skal synkronisere med min kones iPhone.

Hvordan i alverden gør man det?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2013 - 20:28 #1
I kan nulstille den og logge på med din kones id.
på min er det kontrolpanel/generet, og så ned i bunden til Nulstil. Så bliver den som da den var nykøbt.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2013 - 20:36 #2
Men så ryger rettighederne vel til de apps som ligger på den iPad?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2013 - 20:49 #3
yep - ellers skulle I have startet med en fælleskonto (vores@icloud.com) og så have hvert jeres @gmail.com ved siden af til email.
Avatar billede sinumsen Nybegynder
08. december 2013 - 00:42 #4
Jeg vil ikke anbefale fælleskonto til en ios enheder. Ens apple id bruges til så mange forskellige sync at det ikke rigtig giver mening - især på en telefon som er en mere personlig enhed hvor man som regel ikke deler data med andre.

Jeg har set meget meget pinlige eksempler på brug af fæles konto.. En mor jeg kender der havde tastet sit id ind på datterens telefon for at få adgang til nogle programmer på appstore.. De havde bare tilladt lidt rigelig adgang og derfor blev billeder også synkroniseret via foto stream. Det var til stor morskab for alle andre da rygterne begyndte at gå om hvilke underlige billeder der pludselig dukkede op på datterens telefon - og som BESTEMT ikke var ment til hende :)

Tilbage til emnet ..

Nulstil iPad'en og brug derefter din kones apple id på den.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2013 - 19:08 #5
Claes57 og Sinumsen: Smid et svar.
Og tak for hjælpen :-)
mvh
Avatar billede sinumsen Nybegynder
17. december 2013 - 19:12 #6
Var så lidt. Håber det hjalp og du har fået det til at spille for fruen :)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. december 2013 - 19:17 #7
bare hold mig ude af point
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2013 - 16:52 #8
Jo tak.

"Fruen" er glad. Og jeg er stress-fri :-)
Som følge af jeres fælles massive kompetence, er alt lykkedes!

Det er et imponerende team af eksperter. Findes ikke bedre. Tak og godt nytår til jer!