Avatar billede starofdk Nybegynder
07. december 2013 - 03:07 Der er 6 kommentarer

Tv kanaler

Hejsa

Hvad er den billigste løsning, hvis man gerne vil se:

Animal Planet
Discovery

Har ikke brug for 50 andre kanaler.

Boxer = 299,- om måneden, intet kortgebyr.

Andre bud??
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2013 - 10:15 #1
Det kommer an på, hvor man bor. Min lejlighed har fx yousee grundpakke i fællesudgifterne, så det ville være tåbeligt at vælge andre.
Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
07. december 2013 - 10:17 #2
jeg tror ikke at man selv kan bestemme hvad for nogene kanaler du vil ha men 300 om månede synes jeg ikke er dyrt jeg giver 5 600 kr pr månede fin pris
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. december 2013 - 11:20 #3
Kan du ikke komme ned på ca. 240 kr med en lille pakke med de to kanaler som tilvalg - hos Boxer?
Avatar billede starofdk Nybegynder
07. december 2013 - 12:29 #4
Hov har ikke set man kan nøjes med 2 kanaler ved Boxer.
Havde kig på deres pakke med 8 kanaler frit valg de reklamerer med.

Bor i Hus i Sønderjylland. Har alm stueantenne.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2013 - 10:25 #5
Det kan du heller ikke.
Du kan købe den billigste pakke Boxer Mini) til 199 kr og tilvælge de to kanaler du også vil se.
Den samlede prig bliver 249 kr
Jeg har selv Boxer, og bruger Flex 8.
http://www.boxertv.dk/produkter/Tv-pakker/
tryk så på tilvalg og ekstra kort. Her kan du se at prisen for de to kanaler er 19 kr pr stk ekstra.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2013 - 10:27 #6
Sludder. Den bliver 237 kr