Avatar billede bufli Mester
06. december 2013 - 09:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spørger om "Godkend denne computer" hver gang jeg sætter kabel i iPhone 4S

Hej

Jeg har en iPhone 4S. Opgraderet til IOS7. Jeg bruger den privat og på mit arbejde. Privat har jeg brug for at kunne tilgå billeder fra telefonen fra min PC samt overføre musik til telefonen. Arbejdsmæssigt har jeg kun brug for at lade telefonen via PC'ens USB stik.

Når jeg sætter ladekablet - der sidder i min arbejds PC's USB stik - i min telefon for at lade (og ikke for at tilgå billeder, musik etc.), spørges jeg hver eneste gang, om jeg vil "Godkende denne computer". Uanset om jeg svarer Godkend eller Godkend ikke, spørges jeg næste gang jeg sætter telefonen til igen.

Jeg har nulstillet de computere der er godkendt til mit AppleID for at se om det var fordi jeg havde godkendt for mange computere. Det løste ingenting.

Det kan da ikke være meningen man skal svare på det spørgsmål flere gange dagligt hver eneste dag??

Hvad gør jeg for at svare på det en gang for alle?

M.v.h.
Kenneth
Avatar billede bufli Mester
11. december 2013 - 15:34 #1
Æv - ingen svar. Problemet er stadig ikke løst. Lukker spm.
Avatar billede anothername3412 Nybegynder
29. april 2014 - 20:37 #2
Jeg har samme problem, anyone???