Avatar billede anneoghund Nybegynder
15. august 2001 - 18:20 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Er der fatale fejl?

Jeg vil gerne have jer til at vurdere min side teknisk set. Vil I gerne se efter tekniske fejl, der har stor betydning. Jeg giver flest point til dem der kan påpege disse fejl og samtidig komme med rimelige løsninger på evt. problemer. Jeg vil helst ikke bruge Javascripts, medmindre det er meget velbegrundet.
Påpegning af fejl ved det visuelle design, giver nok ikke nogen points. Her er adressen http://www.anne-holdt.dk
Avatar billede padde Nybegynder
15. august 2001 - 18:40 #1
Jeg får ingen fejl og heller ingen tekniske irretationsmomenter... siden er overskuelig og nem at finde rundt i...
Avatar billede resten Nybegynder
15. august 2001 - 18:43 #2
nej siden ser ud til at være perfekt så det er jo godt
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. august 2001 - 18:47 #3
Hmm nej jeg modtager heller ingen tekniske fejl... ved godt du ikke spørger om det men *host* designet er ikke godt - skulle forbedres
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. august 2001 - 18:47 #4
upz manglede svar
Avatar billede anneoghund Nybegynder
15. august 2001 - 18:49 #5
Talker, jeg er ikke med på hvad du mener med *host* designet, vil du forklare?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. august 2001 - 18:57 #6
HeHe misforstå mig nu ikke, det er ikke for at være ond :) Men jeg syntes ikke at de farver u har valgt er særlig, erhmm hvordan skal jeg forklare... De passer ikke sammen! Syntes heller ikke det er et pænt Baggrunds billed du har i menuen / toppen
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. august 2001 - 18:58 #7
På dine ideer-sider og på gæstesiden har du en lille undermenu med tal fra 1 og op.
Den bryder jeg mig ikke om, for det øjeblik man klikke på noget forsvinder menuen og så må man selv hitte ud af at komme videre.
Hvad med at sætte menyen for en given side ind ved hvert menupunkt og så lade linksene i menyen linke til den linie. så ville man have menuen som fast holdepunkt øverst i vinduet. Når man har klikket 2 kan man derefter klikke på 3 på samme sted på siden.

mvh JakobA

Avatar billede Tony Breindal Juniormester
15. august 2001 - 19:11 #8
Om du vil henfører efterfølgende under et grafisk eller teknisk problem er så\'n set lidt hips som haps.

Normalt er det sådan, at bruger kan følge med i hvilke links han / hun har anvendt, ved at de skifter farve - f.eks. fra lyseblå til mørkerød. Hvis jeg prøver at holde den konvertion op mod din målgruppe, som jeg antager er kvinder der interesserer sig for broderier og ikke er superbrugere af computere, så vil jeg foreslå dig at anvende en eller anden form for visuel feedback på besøgte links.

Ellers intet teknisk at bemærke.

Held & Lykke med \"knuderne\" :)

/Tony
Avatar billede anneoghund Nybegynder
15. august 2001 - 19:18 #9
Til Tony og Jakoba, det er rigtigt jeg bør nok overveje navigationstrukturen lidt nøjere, den skal der arbejdes lidt mere med: I får lidt ekstra for det, og resten af pointene går til jer andre.
MVH
Anne
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. august 2001 - 19:22 #10
*GG* Helt fint bare du kan bruge vores kommentare til noget :]
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. august 2001 - 19:29 #11
Ok i NS4.7, NS3, IE4, WebTV (rammerne bliver en smule skæve) og opera.

Men fandt en regederlig teknisk fejl. Du har ikke sat en baggrundsfarve i ramme1 og i ramme4, så der bliver browserens default baggrundsfarve brugt som baggrund. Den er ikke nødvendigvis hvid.
Avatar billede anneoghund Nybegynder
15. august 2001 - 19:46 #12
Tak skal du have Jakoba. Jeg vil skynde mig at rette den rigtig kedelige fejl, du fandt.
MVH
Anne
Avatar billede francke Nybegynder
15. august 2001 - 20:03 #13
Hvis du ellers er interesseret har jeg et program der hedder Win-Stitch,hvor du kopiere et billede over og udskrive opskriften med firkanter og det hele!! Her er også et par gode link!
http://www.serve.com/marbeth/needlework.html
http://caron-net.com/welcome.html
http://www.ils.ie/celtic/
http:/www.geocities.com/~annabella/xstitch.html
Avatar billede francke Nybegynder
15. august 2001 - 20:07 #14
Avatar billede resten Nybegynder
15. august 2001 - 20:38 #15
Takker for point :))
Avatar billede anneoghund Nybegynder
15. august 2001 - 21:49 #16
Til Francke: tak for tippet om Win-Stitch og dine links. Mht Win-Stitch programmet, det er sikkert et godt program, men nok lidt for automatisk efter min smag, glæden ved selv at skabe noget, se og vurdere former og farver, går lidt af fløjten hvis du bruger sådan et program. Næh, jeg holder mig til CorelDraw, eller en blyant.
Nu må vi vidst hellere stoppe denne diskussion om korssting - inden der er nogen af de andre brugere på eksperten, der kaster op :)
Hilsen Anne