Avatar billede disa Nybegynder
04. december 2013 - 00:42 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

systemfejl ASCTray.exe

hej ekspert
jeg har et problem hver gang jeg tænder min computer, så popper der et vindue op ASCTray.exe systemfejl
inde i vinduet er der en rund rød ring med et hvidt kryds og i teksten står der :

programmet kan ikke startes, da rtl120.bpl mangler på computeren.
prøv at instalere progammet igen for at løse dette problem
tryk ok.

derefter sker der intet og jeg kan arb. på computeren og næste gang jeg starter computeren igen poppe vinduet op igen.
hjælp hvad skal jeg gøre ? jeg skal have det skåret ud i pap.
Mvh Disa
04. december 2013 - 12:27 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

CCleaner - værktøjer - opstart ... Her kan du DISABLE denne ASCTray.exe ...
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2013 - 16:00 #2
Jeg er enig. KAn du ikke se den direkte når du går ind på opstart, prøv at klikke på skemalagte opgaver.
Avatar billede disa Nybegynder
05. december 2013 - 05:53 #3
jo den popper op lige så snart jeg tænder computeren og den åbner skrivebordet.

hvor er skemalagte opgaver ? :)
Avatar billede disa Nybegynder
05. december 2013 - 06:54 #4
super tak for alle links
jeg har instaleret ccleaner og gjort alt hvad der skal gøres.
CCleaner - værktøjer - opstart.Her kan jeg ikke finde ASTray.exe, men kan finde den iværktøjer - afinstaler programmer kan jeg finde et program der hedder trend micro titanium og tror det er den der driller, har prøvet at afinstlere den, det er ikke muligt der popper et vindue op hvor der står
load failet with error code - 6
er det en virus ?
mvh Disa
Avatar billede disa Nybegynder
05. december 2013 - 06:55 #5
jeg fandt skemalagte opgaver wihiiii men ikke mit problem :-(
Avatar billede disa Nybegynder
05. december 2013 - 07:16 #6
jeg har genstartet coputeren og ACTray popper stadig op

jeg skriver lige nogle programmer som er på mit skrivebord, hvilke skal jeg slette og måske det er nogle af dem der driller

Avanced system care 6

asav

hotspot

IObit malvare fighter

mobogenie

mysearchdeal

trend micro titanium internet security

uninstaller

mvh Disa
05. december 2013 - 08:56 #7
Øhhh - du har lige lagt [Svar] (til løsninger og pointgivning) og efterfølgende [Accepteret] dit eget [svar] ? Dermed virker det som om tråden er afsluttet / løst !!!

---

www.eksperten.dk/faq
05. december 2013 - 09:00 #8
... nu er det ikke kun på [skrivebordet] at (genveje) til programmer ligger ... se i startmenuen mht. installedede programmer ...

Evt. [CCleaner - værktøjer - afinstaller programmer] - Gem som Tekstfil ...

---

Under alle omstændigheder så er
* mysearchdeal
ikke 'sund' !!!
Avatar billede disa Nybegynder
14. februar 2014 - 06:47 #9
tak for alle svarende, jeg er ny her og ville give point og kom til at kludre i det sorry