Avatar billede LarsLj Novice
03. december 2013 - 11:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet Explorer 11 vil ikke vise C# kalender i en formular

Hej. Den nye opdatering til Internet Explorer 11 vil ikke vise en C# kalender (en formular, hvorfra man kan vælge en dato, se https://www.tolketjenesten.com/order/bestil-en-tolk.aspx). Det vil sige, kalenderen vises fint, men det er ikke muligt at vælge datoer i den som før. IE 10 og tidligere viser kalenderen uden problemer.

Er der nogen, der ved, hvorfor og især hvordan det problem kan løses. Forslag modtages særdeles gerne. Det er ca. 2 år siden, at den blev programmeret!

Vh
Lars
Avatar billede LarsLj Novice
16. december 2013 - 12:00 #2
Hej Jokkejensen. Tak for dit svar. De filer, som artiklen henviser til, er fra marts i år, dvs før IE version 11. Har du erfaringer med, dels om de virker på version 11, dels hvad hotfix'en laver af eventuelle andre ændringer!
Venlig hilsen
Lars