Avatar billede snaptil Nybegynder
01. december 2013 - 08:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

wd lmy book live flytte filer hurtigt internt

Jeg har lagt mine filer i public mappen, hvorefter jeg opdager at public mappen har alle brugere skrive/læse adgang, og det ser ikke ud til at jeg kan ændre mappen til kun læse.
Jeg har derefter oprettet en ny mappe hvor der kun er læse adgang.
Jeg vil nu flytte alle filer fra den ene mappe til den anden.
Jeg tilgået min live book fra fra pc via "denne computer" trykket "klip" og flyttet filer. Det giver to problemer
1) mim pc sidder og arbejder med det
2) det tager frygtelig lang tid.

det burde vel ikke tage så lang tid at flytte filer internt på Live Book, så er der en anden måde jeg kan flytte filerne på som går hurtigere ? og ikke kræver en tændt pc måske ?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
01. december 2013 - 12:31 #1
Hvor maget fylder filerne?.
Avatar billede Thonie Nybegynder
01. december 2013 - 13:29 #2
Hvis det er en cloudløsning ala Dropbox du bruger, så kan du sandsynligvis logge ind på et webinterface og der slette filerne.
Avatar billede snaptil Nybegynder
02. december 2013 - 23:09 #3
det er en nas harddisk my live book
Avatar billede snaptil Nybegynder
11. april 2015 - 20:14 #4
lukket, desværre ingen svar