Avatar billede stefanhanquist Nybegynder
29. november 2013 - 20:43 Der er 6 kommentarer

min pc starter i sort, kan godt bruge musen

hej alle.

har virkelig brug for hjælp. når jeg starter bærbaren går den i sort. Her er lidt facts om hvad der sker

jeg bruger windows 7

1) når jeg starter den kan jeg trykke f4 og komme ind til gendannelse af computer
- jeg har prøvet at gendanne pc hvor den stadig gemmer mine data men det virker ikke

2) hvis jeg ikke trykker f4 kommer jeg ind på siden hvor jeg kan starte windows normalt, fejlsikret tilstand og alle de der. har prøvet at starte i alle sammen, men når den så går videre står der velkommen til windows hvorefter den går i sort, mwn kan stadig godt bruge musen.

3) har prøvet at starte med f8 og kører de fleste af dem, den gør præcis det samme, så jeg kan ikke engang komme ind og "lave" en rstrui og gendanne fra en tidligere dag.

4) min bærbar kan godt blive utrolig varm, kan det være noget som er stået af pågrund varmen?

hvad kan dette skyldes?
ville være glad for nogle svar hvor man tager hensyn til at jeg ikke er så skarp i pc sprog :D
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
29. november 2013 - 21:40 #1
jeg er næsten sikker på det er et varmeproblem
men hvad lige  hmmm  ved ik
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. november 2013 - 22:01 #2
Kan du ikke gøre et eller andet så den ikke bliver så varm.

Hvis det ikke er varmen så er det nok en slem virus, så kan du prøve at slette alt på computeren og installer Windows igen, eller finde en der er rigtig god til computer.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2013 - 22:33 #3
Du kunne prøve følgende:
Rense blæser i bærbar: Man skal bruge trykluft på dåse.
En støvsuger.
Noget til at fiksere blæser vingen med (jeg brugte en kontor clips)

Udtag alt strømmen fra den.
Udret clipsen så den kan blokere vingen og helst selv sidde fast.
Sæt mundstykket fra støvsuger i bunden hvod blæser suger ind.
Pust så ind der hvor blæser normalt puster ud.
Du kan hvis du er omhyggelig på den måde få skidtet ud uden at skille den ad.
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
22. april 2014 - 08:51 #4
smid et svar 220661  tråd lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2014 - 16:45 #5
ping
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
17. december 2014 - 17:36 #6
skriv lige igen hvis du ikke har fået point 220661  kan ik gi dig