Avatar billede Slettet bruger
29. november 2013 - 18:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse til Fjernskrivebord fra windows multipoint server 2011

hej jeg har installeret en multipoint  den vil jeg gerne tilgå fra mine computer vis Forbindelse til Fjernskrivebord jeg har installeret remote desktop services men kan ikke komme på
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. november 2013 - 22:47 #1
Du kan se det her tutorials: http://m.youtube.com/watch?v=7yRNjRcD2VY&p=PLA1900D1648857487&feature=plpp

Ellers kan du bruge TeamViewer det kan både fås til pc, Mac, iPad og så videre.

TeamViewer skal både være installeret på den computer der skal fjernstyres og den man fjernstyrere fra, man skal intaste det ID og adgangskode der står på den computer der skal fjernstyres.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2013 - 00:06 #2
jeg ønsker ikke TeamViewer til en server :)
men ellers tak forslaget :)
jeg ønsker Forbindelse til Fjernskrivebord fra multipoint server 2011 til xp  skal lige sige at det dur på Windows7 men ikke på xp jeg skriver det samme som i win 7 skal lige sige at jeg kan godt komme på min fil server  fra xp men ikke Fjernskrivebord
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2013 - 00:20 #3
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
30. november 2013 - 14:32 #4
Er dit Windows en ultimate version.

For jeg tror kun man kan på windows ultimate.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2013 - 22:31 #5
den  som ikke kan komme på er en xp pro

og dem som kan er win 7 home og win 7 pro

jeg skriver det samme som i win 7 hvad er der galt ??
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2013 - 22:57 #6
dur VNC ???
Avatar billede scifi-bob Nybegynder
03. december 2013 - 04:21 #7
Prøv at installere Terminal Services Client 6.0 på din XP.

Du kan finde den her: http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=21075
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2013 - 14:57 #8
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. december 2013 - 19:29 #9
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2014 - 17:13 #10
dur nu