Avatar billede Dan Hansen Juniormester
28. november 2013 - 09:03 Der er 1 løsning

Print indstillinger på MAC (Bon og alm. print)

Jeg har en iMac som jeg har sat en bonprinter fra Epson til.
(Epson TM-T88V)

Den skal printe fra internet explorer fra et bookingsystem jeg har.
Systemet åbner en popup med selve bonnen som skal printes.

Det er lykkedes mig at få indstillet computeren til at printe bon korrekt, men det har krævet nogle ting for at det virkede:

- Jeg kan kun få det til at virke i Firefox. Hverken Safari eller Chrome virker.
- Sideopsætning i Firefox har fået følgende indstillinger: papirstørrelse - Administrer specielle størrelser - sat til 80 mm x 300mm, printmarginer = venstre -10mm resten 0mm.

Der til i print dialogen, sætter jeg sidehoved + bund til blanke.

Men nu støder jeg i problemer - for nu har jeg sat en alm. printer til imac'en også og vælger jeg at printe ud på den, så kommer det som om det er bon størrelse.

I det hele taget driller det mig en hel del.

Nogen der har gode ideer?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
12. marts 2014 - 16:07 #1
lukkes