Avatar billede janekragh2 Nybegynder
27. november 2013 - 20:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke flytte (trække) filer i windows 7

Jeg sidder her med min acer aspire 7551G
Jeg kører windows 7 (som den er født med)
Alle opdateringer er OK

Jeg kan ikke trække filer i nogen af mapperne - hverken skrivebord eller i andre mapper. Jeg kan sagtens markere en eller flere filer på samme tid ->højreklikke og klippe/kopiere og så sætte det ind igen, men jeg kan som sagt IKKE TRÆKKE filer overhovedet..
SÅ vidt jeg ved har jeg ikke indstillet noget anderledes og ved egentlig heller ikke hvornår problemer er opdateret (ifm opdateringer mv.)
Jeg bruger den indbyggede mus på computeren (det virker heller ikke med ekstern mus)

Der er IKKE indstillet til at arrangere automatisk, og heller ikke at arrangere i forhold til gitter...

Håber nogen kan hjælpe...?
Avatar billede milter Ekspert
27. november 2013 - 22:17 #1
Har du læst det her:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/move-and-copy-files-using-drag-and-drop

Ellers kunne du prøve en Systemgendannelse til et tidspunkt, før problemet opstod. Læs om det herunder:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/products/features/system-restore
Avatar billede janekragh2 Nybegynder
28. november 2013 - 09:29 #3
Tak for hjælpen! Den med esc knappen hjalp... meget mærkeligt... :) Men tak!
Avatar billede janekragh2 Nybegynder
28. november 2013 - 09:35 #4
Tak! Det hjalp med esc knappen :)
Avatar billede milter Ekspert
28. november 2013 - 12:17 #5
Velbekom :-)