Avatar billede Slettet bruger
27. november 2013 - 17:08 Der er 4 kommentarer

1 eller 2 printer??

Hej,
Jeg har et regnskabsprogram, hvor jeg har behov for både at kunne udskrive en faktura og adresselabel, så spørgsmålet er om jeg skal have 2 printer til det, eller man skal købe een printer med 2 skuffer.
Jeg ønsker lidt hjælp fra jer eksperter.
Ser frem til at høre fra jer..:-)
Avatar billede kgkg Nybegynder
27. november 2013 - 17:18 #1
Det kommer an på hvad dit regnskabs program understøtter.

Til adresse etiketter, vil det helt klart være en fordel med 2 printere. Men dit regnskabs program, skal som sagt understøtte flere printere.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2013 - 17:31 #2
Hej,
Tak for et hurtigt svar.
Regnskabsprogrammet er blot excel hvor der er lavet en fane til hhv. momsregnskab, faktura og label så der er jo ingen begrænsninger i at vælge den rigtige.
Jeg har nemlig ikke så meget erfaring med adresse etiketter.
Avatar billede sadolin1978 Novice
27. november 2013 - 20:45 #3
jeg har ikke nogle eksamener i netværk, men har dog en uddannelse inden for kontormaskiner.
Jeg vil sige kommer an på størrelsen af din virksomhed, ( jo færre enheder jo bedre. Personlig ville jeg vælge en god laser printer med 2 skuffer samt en MP bakke.

De 2 skuffer kunne så bruges til fakturer og brevpapir eller andet og MP Skuffen kunne så bruges til adr. label.

Skulle du vælge 2 printere så vælg en god laserprinter med 2 skuffer til dine fakturer samt rengskab og en billig label printer (findes bl.a. i mærket Brother).
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2013 - 07:40 #4
Hejsa,
TAK for jeres svar, nu har jeg noget at arbejde videre med.
Godt nytår.
vh David