Avatar billede Slettet bruger
25. november 2013 - 23:09 Der er 1 kommentar

Nyheds hjemmeside - Er GB'en nok?

Hej jeg er igang med at lave en hjemmeside omkring en masse nyheder som eksempel spil, mobil, teknologi osv. og det er med Wordpress det bliver lavet. Jeg forventer at der kommer ca. mindst 50-150 "indlæg" med hver sit ENE billede, efter ca. 2-7 måneder eller mere/mindre.

Det problemet så bare er om det er nok det antal GB og Trafik jeg har.

GB: 10

Trafik: 30

Hjemmeside (så i kan se hvilke slags nyheder): Webplaneten.dk
Avatar billede keysersoze Guru
25. november 2013 - 23:29 #1
Det lyder mere end rigeligt - et indlæg fylder ikke mange kb og hvis du optimerer dine billeder til web fylder de jo heller ikke mange kb (selv hvis du uploader ikke-optimerede billeder fylder de formentlig højst et par MB hver). Så jeg ville først bekymre mig hvis vi talte 50-150 indlæg pr dag.

Trafikken er jo afhængig af antal besøg og sidevisninger og det kan ingen jo spå om - men der skal altså pænt mange besøg til for at det bliver et problem så det ville jeg altså heller ikke bekymre mig om. Jeg tror at du skal være mere end heldig hvis du skal ramme 1GB trafik om måneden inden for den tidshorisont du har.