Avatar billede Jolles Professor
24. november 2013 - 22:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billeder vises ikke. Broken link måske?

Jens har sendt et dokument med billeder som Anne har lagt på sin hjemmeside.
Men billederne kan ikke ses. Der er kun det der kryds, I ved nok, oppe i venstre hjørne.
Annes veninde siger, det er kan være broken link, men hvad er det, og hvordan repareres det?
Anne har forgæves søgt i googlegroups.
Avatar billede keysersoze Guru
24. november 2013 - 23:21 #1
broken link = Forkert henvisning i html-dokumentet til billederne. Højreklik på billederne i browseren, vælg egenskaber og se adressen på billederne - den skal stemme overens med den faktiske placering i forhold til hvor de er uploadet.
25. november 2013 - 06:44 #2
;-)

Her er eksempelvis en LINK til dine tidligere stadig åbne gamle spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Jolles
Avatar billede Jolles Professor
26. november 2013 - 09:55 #3
Hej Karise,
Jammendog, jeg troede jeg havde fået lukket alle spm.
Nu tar jeg dem et ad gangen.
Læg et svar og få point, så prøver jeg om jeg kan finde ud af det.
Avatar billede keysersoze Guru
26. november 2013 - 17:23 #4
du har accepteret dit eget svar? Går ud fra at du så har løst problemet selv eller?
Avatar billede Jolles Professor
26. november 2013 - 21:49 #5
Nej, det har jeg ikke, du skulle ha haft points, men jeg kan sørme ikke finde ud af, hvordan jeg gør.

Jeg tror, det skal være sådan her:

Hej Kaisersoze: læg et svar. Så skal du "bolle" i "svar-rubrikken" og så skulle der komme en skrækkelig grøn farve og en firkant, som jeg kan sætte et flueben i. Hvis jeg har ret, så blir jeg så glad. Altså: smid et svar....
Avatar billede keysersoze Guru
27. november 2013 - 15:21 #6
Der skal kun uddeles point når problemet er løst eller du er kommet tilstrækkeligt videre - men du skriver jo ikke hvor du/i går i stå så vi kan jo ikke rigtig byde ind med mere.