Avatar billede LukasDrengen Nybegynder
23. november 2013 - 15:52 Der er 2 kommentarer

Browsere duer ikke?

Hej folkens,

Kort og godt - jeg har (på min Windows stationære pc) benyttet Firefox før, dernæst Chrome og har nu oplevet samme problem som jeg oplevede mht. Firefox

Problem: Browserne åbner ikke, når jeg klikker på ikonet. Ingen reaktion nærmest.

- Jeg skiftede fra Firefox til Chrome fordi dette skete, og nu er det samme sket med Chrome. Det er ufatteligt frustrerende, og jeg har bogmærker osv. osv. gemt i min browser (ved godt jeg også har dem i filer trods alt), og jeg vil egentlig gerne have løst problemet nu, i stedet for at finde en tredje browser.

HAR I NOGEN SOM HELST IDÉ TIL HVAD PROBLEMET KAN VÆRE OG HVORDAN JEG KAN LØSE DET - jeg er i total desperation og afmagt, og på ingen måde ekspert på området til at kunne hjælpe mig selv.

Håber I kan hjælpe derude

Mvh,
Lukas
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2013 - 16:05 #1
Kan ikke vide 100% hvad dit problem er, men i dit tilfælde havde jeg selv kørt tre programmer.
CCleaner
Malwarebytes
Og adwCleaner.
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Når programmet har scannet færdigt tryk på "Vis resultater"  - og herefter marker alle punkter og tryk så  på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7/Win8 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede milter Ekspert
23. november 2013 - 21:32 #2
Kan du give os en mere udførlig beskrivelse af, hvad der sker/ikke sker, når du klikker på browserens startikon?

Hvilket styresystem bruger du, er det fukdstændigt opdateret, og er det det oprindelige fra computerens fødsel?

Hvor gammel er computeren?