Avatar billede hlt Juniormester
23. november 2013 - 10:16 Der er 1 løsning

FTP og bruger rettigheder

Jeg sidder med et irriterende problem med programmet Handy backup som jeg er blevet anbefalet af min hosting udbyder.
Jeg har en Zyxel NAS 320 som jeg skal bruge til at tage backup af nogle filer på en server. problemet er at mit backup program kan ikke få lov til at oprette mapper. Det går fint med at oprette dokumenter, men mapper kan ikke lade sig gøre. Jeg har givet denne bruger fulde rettigheder på NAS serveren, og hvis jeg opretter en forbindelse med f.eks filezilla med selvsamme bruger, kan jeg både oprette mapper og dokumenter. Altså har jeg fulde rettigheder som det er meningen.
Så jeg er ved at blive hammer irriteret. Supporten på programmet mener at der er rettigheder på min NAS der gør at de ikke kan oprette mapper. Men det kan jeg jo se at det godt kan lade sig gøre igennem et andet program.

Så er der nogen der har en ide eller kan forslå et andet program som virker bedre?
På forhånd tak
Avatar billede hlt Juniormester
08. maj 2014 - 09:17 #1
Vist tid til lukning...