Avatar billede Slettet bruger
22. november 2013 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af audio format

Skal have noget musik på en hjemmeside. Kan ikke finde ud af om det kan betale sig at uploade i wav (eller wma?), eller om jeg bare skal vælge mp3. Vil gerne have dem i meget god kvalitet, men kan ikke finde ud af om man kan høre forskel (har tinnitus).
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2013 - 22:23 #1
Glem det. har selv afgjort det.
Kan lige så godt lukke denne profil. Får sgu aldrig svar på noget mere.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2013 - 22:23 #2
.
Avatar billede MADOlsen Forsker
02. december 2013 - 09:59 #3
Hvis du forventer svar indenfor 50 min halvsent en fredag aften, så skal du i hvert fald nok ikke regne med at få svar hver gang... :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2013 - 04:26 #4
Sorry. Har sommetider en lidt kort lunte. Livet...